جملاتی برای فکر کردن...!!

به راستى که دعا، بلا را برگرداند، آن هم بلاى حتمى را. دعا بلایى را که نازل شده و آنچه را نازل نشده دفع کند. امام سجاد (ع)

جملاتی برای فکر کردن...!!

به راستى که دعا، بلا را برگرداند، آن هم بلاى حتمى را. دعا بلایى را که نازل شده و آنچه را نازل نشده دفع کند. امام سجاد (ع)

آنچه از زندگی آموختم...

من از زندگی آموختم :

 

از آنچه دارم و در اختیارم است کمال لذت رو ببرم...

 

هیچ وقت صرفا به مساﺋل زندگیم فکر نکنم، بلکه تمرکزم رو بزارم روی راه حل های حل مساﺋلم...

 

همیشه موقع بروزمساﺋل و مشکلات زندگی با خود به دفعات بگم این فقط یه حالت موقتی هستش و بزودی همه چی حل می شه... (همونطور که توی این 22 سال زندگیم، مساﺋلم بارها و بارها به لطف خدا حل شدن)

 

همیشه و در هر حالتی فقط و فقط به چیزایی که دارم و دوست دارم داشته باشم فکر کنم و بابتشون خدا رو شکر کنم و با این کارم ذره ذره وجودم غرق در لذت  بشه...

 

اگر چیزی رو دوست دارم داشته باشم و از داشتنش لذت ببرم اما بنا به هر دلیلی در حال حاضر ندارمش، با خودم بگم درسته که در دنیای واقعی اونو ندارم اما توی ذهنم که می تونم داشته باشمش و لذتش رو بچشم، پس چه دلیلی داره که خودمو از داشتنش در دنیای فکر و خیال و ذهنم محروم کنم...!!؟

 

منبع : تراوشات ذهنی خودم

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.dokhtarane.blogfa.com

سلام محمد جان
دیگه از ما سراغی نمیگیری

نادر پنج‌شنبه 27 تیر 1387 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام آقا محمد

اگه واقعا ۲۲ سالته بهت تبریک میگم که چنین ذهنیتی از زندگی داری .
برات زندگی سرشار از وجود خدا برایت آرزو دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد