جملاتی برای فکر کردن...!!

به راستى که دعا، بلا را برگرداند، آن هم بلاى حتمى را. دعا بلایى را که نازل شده و آنچه را نازل نشده دفع کند. امام سجاد (ع)

جملاتی برای فکر کردن...!!

به راستى که دعا، بلا را برگرداند، آن هم بلاى حتمى را. دعا بلایى را که نازل شده و آنچه را نازل نشده دفع کند. امام سجاد (ع)

چند عبارت تاکیدی از لوییز هی

من برای موفق شدن خلق شده ام و حالا هم بابت موفقیتم خدا را شکر می کنم.

 

هرچه بیشتر به مردم کمک کنم، سعادتمندتر و رو به رشد تر هستم. در دنیای من همه برنده اند.

 

به حد کافی خوب هستم. زندگی راحت و لذت بخش است.

 

آزادی و تغییرات در راه است. افکارو عقاید قدیمی را دور می اندازم.

 

من ﻤﺴﺋﻮلم از تمام قدرتم برای کارهای خوب استفاده کنم.

 

تمام افکارم را بر هرآنچه دوست دارم تجربه کنم، متمرکز می کنم.

 

منبع : اندیشه های موثر/ لوییز هی/ نفیسه معتکف

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 9 تیر 1387 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.persiansignal.com/fa/

سلام . وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری.
اگر دوست داری یه سایت داشته باشی با یک انجمن گفتگوو تجهیزات خوب یه سری به سایت ما بزن و توش ثبت نام کن که تو قرعه کشی شرکت کنی شاید شانس داشتی و برنده شدی.
www.persiansignal.com/fa

سلام .. ممنون از لطفت ... چشم حتما شانسمو امتحان می کنم....
موفق باشی

مرد عوضی یکشنبه 9 تیر 1387 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام دوست من
به نوشتن ادامه بده متن های زیبایی انتخاب میکنی.
منتظر نوشتهاتم

سلام دوست عزیز... ممنون از لطفت... دوست داشتم آدرس وبلاگ یا سایتت رو می ذاشتی تا یه سری بهت می زدم و با سبک نوشتاری تو دوست خوبم آشنا می شدم... به هر حال ممنونم ... بازم سر بزن به من... موفق باشی

میترا دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.dokhtarane.blogfa.com

سلام محمد جان
اولا غالب جدید مبارک
دوما برو پائین یه خبر دارم واست!!
____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

بازم برو!


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________



____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________



____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

وبلاگم رو آپ کردم!
اگه وقت داشتی و مارو قابل دونستی یه سر بزن

منتظرم نزاری
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد