جملاتی برای فکر کردن...!!

به راستى که دعا، بلا را برگرداند، آن هم بلاى حتمى را. دعا بلایى را که نازل شده و آنچه را نازل نشده دفع کند. امام سجاد (ع)

جملاتی برای فکر کردن...!!

به راستى که دعا، بلا را برگرداند، آن هم بلاى حتمى را. دعا بلایى را که نازل شده و آنچه را نازل نشده دفع کند. امام سجاد (ع)

جملاتی در مورد شکرگزاری از بزرگان

اگر تنها دعایی که در تمام عمر بر زبان می آورید "خدایا شکر" باشد، همین کافی است.  "مایستر اکهارت"

 

جوهر اصلی تمام هنرهای عالی و زیبا، در شکر کزاری است.  "فردریک نیچه"

 

هیچ عملی برای ذهن خوشایندتر از شکرگزاری نیست. این کار با چنان رضایت درونی کاملی توﺃم است که صرفا ًبا عملکرد وظیفه پاداش داده می شود.  "ژوزف ادیسون"

 

از آنجا که همه ی موارد در پیشرفت شما دخیل هستند، باید همه ی موارد را ضمیمه شکرگزاری خود کنید.  "والاس والتز"

 

شکرگزاری مظهر روح و روان شریف است.  "ایسوپ"

 

هیچ چیز قابل احترام تر از قلبی شاکر نیست.  "لوسیس آنتوس سنکا"

 

افرادی که صادقانه خدا را بابت آنچه در تخیل خود دارند شکر می کنند، ایمان واقعی دارند. آنان ثروتمند می شوند و موجبات خلق هر آنچه را می خواهند، فراهم می آورند.  "والاس والتز"

 

شکرگزاری چیزی شگفت انگیز است. باعث می شود هر آنچه برای دیگران عالی است، نصیب ما هم بشود.  "ولتر"

 

شما بجز لذت و شکرگزاری، هیچ انگیزه ای برای هیچ چیزی ندارید.  "بودا"

 

آدم عاقل بابت آنچه ندارد عزا نمی گیرد، بلکه بابت چیزهایی که دارد شادمان است.  "اپیکتتوس"

 

منبع : راز شکرگزاری / راندا برن / نفیسه معتکف

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 03:47 ب.ظ http://f10.blogsky.com

سلام عزیزم
وبلاگ زیبا وجملات قشنگی بود خیلی خوشحال شدم از اینکه با وبلاگت اشنا شدم
من خودم عاشق سخنان بزرگانم واقعا هر سخنی از انها دنیای از حقایق است

سعید دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 06:12 ب.ظ http://f10.blogsky.com

سلام
دوست دارم تمام ادمهایی که باهاشون برخورد دارم دیدشون مثل شما باشه و یکم به هدفهاشون تعهد داشته باشند یا راحت تر بگم فقط زنده نباشن زندگی کنند چون جهان هستی مثل یه کاتالوکه هرچی بخوای بهت میده به شرطی که واقعا بخوای و با یه مشکل کوچیک جا نزنی و به چیزی که میخوای عشق بورزی ولی مشکل بیشتر ما اینه که خودمون نمیدونیم چی میخوایم و در کل هیچ هدفی خاصی نداریم

در ضمن من وبلاگتون را لینک کردم تا از مطالب مفیدتون استفاده کنم شما هم اگه خواستی منو لینک کن بازم بهمون سر بزن خوشحال میشم

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد