جملاتی برای فکر کردن...!!

به راستى که دعا، بلا را برگرداند، آن هم بلاى حتمى را. دعا بلایى را که نازل شده و آنچه را نازل نشده دفع کند. امام سجاد (ع)

جملاتی برای فکر کردن...!!

به راستى که دعا، بلا را برگرداند، آن هم بلاى حتمى را. دعا بلایى را که نازل شده و آنچه را نازل نشده دفع کند. امام سجاد (ع)

خداوند خطاب به انسان

ای فرزند آدم من غنی و بی نیاز هستم، تو هم به دستورات من

 

اطاعت کن تا فقیر نشوی. ای فرزند آدم من زنده ای هستم که

 

نمیمیرم، تو هم به من اطاعت کن تا تو را هم زنده جاودانه بکنم.

 

من به هرچیزی بگویم باش موجود می شود، تو هم به من اطاعت

 

کن تا اراده ات مثل اراده من باشد.

 

منبع : کلیات حدیث قدسی / شیخ محمد حسین حر عاملی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 12:33 ق.ظ http://darham.blogsky.com

سلام شما به هم در سایت لینک شدید.
اگر دوست داشتی می تونیم به عنوان نویسنده با هم همکاری داشته باشیم.

فرهاد یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 03:34 ب.ظ http://miracle.blogsky.com

دقیقا همنطوره که هر آدمی میتونه به هر چی بگه باش و بشه به شرطی که در جهت اون خواستش قرار بگیره ..و در جهت کائنات..موفق باشی دوست عزیز.

سیامک شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

به این میگن قدرت کن فیکونی که صفت خداوند هست وخداوند به بهترین بندگانش در دنیای آخرت اعطا میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد